Åh, jag fyllde arton år

Nu är jag arton på riktigt och det känns för jävla bra... Wohoo! Helgen var bara bra, I torsdags blevre Sticky och fredags var jag hemma. I lördags hade jag släkten här på fika och middag och sånt, sen åkte jag in till stan. Mötte Tess och Natha på bussen och vi åkte till Vasastan. Ett jävligt ball förförfestsställe med så jävla heta killar. En hette D någonting, och det var "bara" en tillfällighet, A.A.S... Sen gick vi för att möta Lesa och gå till Parken. Det var nice och träffade en massa trevligt folk, man kan ju kort och gott säga att det blev lite för mycket av det goda.. igen. Jag läste smsen jag skickat till några och jag var rätt så jobbig och på... Jag bjuder på det för denna gång!

Nu bär det av till skolan för att ha historiaprov. Fy fan längtar verkligen bort härifrån, till onsdag, till London...

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback