All I want for christmas is you.

Snart är det jul och idag är jag längtar så himla mycket efter stämningen, alla glada barn, dofterna, musiken, pepparkakor och glögg! Sitter och lyssnar på julmusik och funderar över vad jag ska hitta på för roliga julklappar till familjen och vännerna. Jag funderar på att sy elelr sticka till alla typ. Haha, men ingen vill väl ha mjuka paket antar jag. Jag älskar verkligen julen med stämningen och all kärlek. Det enda som fattas är ju såklart min egna kärlek, haha det får helt enkelt stå högst upp på önskelistan; All I want for christmas is you

Imorgon har jag NP och jag är inte vidare pigg på att sitta där i klassrummet fem timmar utan att få ner något på papprerna, därför hoppas jag att jag kan få ner mina tankar riktigt jäkligt bra så jag kan få ett trebokstavligt betyg eller åtminstone tvåbokstavligt som börjar på V och med +. Ämnet är ju relationer och starka band vilket jag tycker är ett väldigt bekvämt och intressant ämne så det borde vara lätt att få ner allt på papper, men det ska bli på ett bra sätt dessutom.

Nu ska jag försöka få tag i biobiljetter till New moon någon gång i november. Dock känns det som om alla är slutsålda, men jag hoppas iaf att jag kan få tag i några!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback