Älskade söndagar

Helgen har varit helt fantastisk! Jag älskar det mesta nu<3 De mesta är fixat med festen och antalet gäster som kan komma ökar hela tiden vilket är så himla roligt! Kommer bli som en liten reunion!

Igår hamnade jag, anne o kicki på stars och där vare riktigt roligt faktiskt. Elin skulle kommit förbi med några stycken, men kvällen blev rätt så tidig för oss. På stars träffade jag rasmus och ett par av hans kompisar, haha och det var rätt så kul eftersom jag inte träffat de på ett tag. Sen precis kom jag på så mötte jag vakten, som släppt in mig och jag fick mig en liten chock där när jag mötte hans blick och kände igen honom, som min gudfar. Jag har inte träffat honom på typ tio år och jag kom inte på vem det var förrän i bilen påväg hem, haha undra vad om han kände igen mig också...

Idag har jag och kicki tittat på twilight, sen kom mormor och morfar så åkte vi och hälsade på gammelmorfar, som bor på ett jättemysigt litet äldreboende. Kom hem för en stund sen och har precis målat mina naglar plommonlila eller färgen heter faktiskt midnight passion och är köpt på hm. Den är skitsnygg tycker jag!

Ska baka en bröddeg nu så jag får nybakat bröd imorgon.. Älskar att ha huset för mig själv så jag kan gotta till det med tända ljus, en varm brasa, bra musik, något att pyssla med och en kopp med hett te<3 Älskade söndagar!

Love
-B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback