Är det okej att blanda lamm med oxar?

De som känner mig vet att jag älskar att skvallra och tänkte att jag kunde dela med mig av lite skvaller även här på bloggen, cause that's who I am. Under kategorin GossipGirl kommer ni kunna läsa om de som jag hört och som är mer eller ibland också mindre okej, men alltid roligt att höra! Sen äre så att jag är en tjej med glimten i ögat och allt jag hör tror jag inte på så ni få helt enkelt ta det med en nypa salt...

Här kommer första, ENJOY

Jag går på en skola med ca.500 elever. Skolans fester slutar i princip alltid med att några har ihop det och jag har huur många par att räkna upp på skolan som helst. Alla elever har någon gång haft ihop det med en annan elev på skolan innan de tagit studenten. Men ingen har någonsin sagt något om att det varit en elev och en lärare, eller? Det jag har hört är att det i historien funnits en sådan relation, vilket är helt sjukt fast jävligt roligt.

Jag har liksom inga problem egentligen med ålderskillnader och de killar jag pratat med tycker att tjejerna är som "bäst" runt 17 -18 års åldern, men vad går åldersgränsen egentligen? 25, 30, 35 eller 40 liksom? Man kan ärligt talat inte sätta igång att blanda lammkött med oxkött. That's the truth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback