Baldejt, tack!

Söndag igen, helt otroligt var veckan gått fort. Igår hade jag en mysdag hemma... igen. Man skulle kunna säga att det är lugnet före stormen för nog kommer de kommande helgerna bli helt galna! Ser verkligen framemot resten av året.

Nu är det som sagt söndag och jag ska snart åka ut till Öckerö och Anne för att fixa med PA. Det kommer säkerligen bli en del snack om packning till London, festen och min, Annes och Kickis lilla äventyr, som de planerat för att fira min b-day.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag måla naglarna. Funderar på lila naglack, jag älskar verkligen lila. Haha, jag har fått väldigt många frågor om vad jag önskar mig i födelsedagspresent och det som står högst upp på listan är;
En snygg och lång baldejt, som passar i lila!

Om du hittar en passande så slå in honom och ge honom till mig på min b-day, tack <3 HAHA

Pusspuss
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback