Borås - Göteborg - London - HIMLEN

Åh vårt projektarbete kommer blir så sjukt intressant och bra! Idag var vi i Borås och det var jättebra... Nu ska jag lugna ner mig lite, men värmepåse och en kopp te för jag börjar bli lite sjuk. Imorgon är det skola och träning som gäller och på torsdag skall vi kolla lokalen för festen. Den börjar närma sig med stora steg nu! Likasåå gör min födelsedag och jag är inte speciellt förbered på körkortet känns det som. Jag vill liksom bara ha det.

Letar boende i London för fullt och har hittat ett mysigt litet hotell i nordvästra London för drygt 3000 för två personer under 4 nätter. Jag har en lång lista på pubar, affärer, shoppinggator och restauranger att besöka. Lilla Tess har även gett mig ett speciellt recept på frappuccino från Starbucks som hon tänkt att jag ska prova mitt i kalla vintern när jag är där. Haha, allt för henne<3

Nä hörni, nu får jag allt snabba mig ner och fixa allt innan jag somnar framför datorn...

Btw, inatt drömmer jag om en snygg man på två skenor, som räddar mig från att fullkomligt göra bort mig i ishallen på Heden på fredag, för vi ska ha konståkning på idrotten<3 

Sweet dreams 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback