Bra dag, trots frossa

Imorse vaknade jag upp och var hur glad som helst. Helt utan anledning, måste verkligen drömt om något riktigt jäkla bra! Var väldigt väldigt länge sen som jag vaknade upp och var glad utan någon anledning. NP skrivdes idag och det kändes bra för jag gjorde mitt allra bästa. Eller jag hittade några småfel i mitt tal jag skrev, men jag orkar verkligen inte ändra det så jag lämnade in den trots det.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Blir ingen skola för mig imorgon för jag har huvudvärk och frossa. Jag har blivit uppskickad på mitt rum för att inte smitta alla andra i familjen. Förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon så jag kan plugga psykologi och ta en körlektion på eftermiddagen. Jag tror nog inte att jag kommer känna mig så bra tills dess, men känns surt att behöva betala för en lektion utan att öva den.


Puss out
-Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback