Dagarna kommer och går

Klockan tre inatt ringde telefonen hemma hos oss. Jag sprang runt i hela huset och letade efter någon telefon att svara i. Jag hann inte svara och ingen ringde upp igen förrän nu på morgonen. Min gammelmorfar ligger på sjukhus, vilket suger. Han har alltid varit så jävla stark och fit, men sen blev han dement och flyttade till ett äldreboende. Så nu ligger han på sjukhus, men förhoppningsvis kommer han att kunna flytta tillbaka. Jag hoppas verkligen att han blir bättre. Så idag är jag lite nere.

Igår blev det ingen psykologi, men jag övningskörde och det gick jättebra. Jag började läsa om världens bästa bok; Twilight igår och tänkte hinna läsa ut New moon till nästa vecka. Måste ha läst den igen innan jag ser den på bio!

Detta slog mig alldeles precis nu...
Om 11 dagar är jag vuxen
Om 16 dagar åker jag och Anne till London
Om 27 dagar firar jag och Anne vår födelsedag
Om 39 dagar är det julafton
Om 46 dagar är det nyårsafton
Om 95 dagar åker jag till Kina
Om 227 dagar tar jag studenten
Om 228 dagar är jag arbetslös

Hoppas verkligen jag hinner med att få minnen av detta för så som året flugit fram så kommer jag inte komma ihåg något av de kommande 230 dagarna. (om jag nu räknat rätt)

Love,
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback