Dags att börja tänka på min framtid...

Vilken dag jag haft idag! Försov mig och sedan ilade jag in till stan för att möta upp Kicki och Anne vid mässan för att gå på kunskap och framtid. Väl där var det hur mycket folk som helst, inkluderad en jävla massa snygga killar (speciellt vid bartender-disken). Besöket där gav ändå rätt så mycket och jag har hittat en relativt intressant program på GU och ett på KTH och ett annat på SU, så vem vet om jag hamnar i Sthlm till slut! Fånigt nog var det ett väldigt intressant i Härnösand, men det vore verkligen helt fel att flytta dit helt själv!
Sedan ringde världens mest hjälpsamma person Beatrice från Au Pair grejen och hjälpte mig få svar på några frågor. Vid lunch gick K, A och jag till en indisk restaurang på södra vägen. Där satt vi i två timmar och snacka om allt och inget! Sedan hamnade jag och K på EP där vi gjorde de mesta på labrapporten som ska in imorgon...

Nu är jag hemma och har lagat mat! Mamma och pappa kommer komma hem vid åtta bruna som två pepparkakor och tills dess ska jag och min bror städa lite tänkte vi. Jag kan bara tänka mig hur blek jag kommer vara i jämförelse med mami, hon blir jämt så sjukt brun fort!

I helgen ska jag vara riktigt jävla tråkig, utan telefon! Hade först tänkt mig utan dator också, men det är inte ens någon idé att tänka på... Haha, jag måste plugga iaf!

Måste tänka lite på min framtid så skolan får ta mer tid nu än innan, det börjar ju liksom dra ihop sig!

Tänk på mig när ni har kul ute eller vad ni nu gör i helgen!

Puss från lilla mig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback