ett gott skratt förlänger livet

Nu är jag hemma och har börjat städa upp lite i köket. Haha ska ha mormor och morfar på besök och när mamma och pappa inte är hemma blire rätt så stökigt fort! Jag ska laga mat idag, och vi får väl se hur det blir men på menyn skare vara Flygande Jakob fast utan nötter. Min morfar fyller år nämligen och han gillar inte nötter i maten så det får bli utan...

Jag är så sjukt trött idag, men tack vare min pärla till tvilling (se vänster på bilden nedan) så är jag glad ändå. Självklart är humöret fortfarande på topp med tanke på vilka som kommer på vårt partaj, men hon och min ängel Christina gör skolan mycket mer värd att gå till!

Ni som undrar vem personen till höger är, kan fortsätta undra för jag har då ingen aning. Däremot vet jag att personen ser ut som ett spöke och om hon inte äre så måste hon åtminstone ha sett ett!

Min pärla till tvilling<3

Gör så att det dagar då ni känner er nere och bara vill sova eller bort ifrån allt så titta igenom massa gamla kort och tro mig att ni förundras över hur många minnen ni trängt bort. Se bara några jag hittat som får mig att skratta;


Två små tjejer som duschar håret, innan utgång i min gamla lägenhet<3Jag i Egypten på nyårsmiddagen. Vår servetör var sjukt rolig!

Det är viktigt att aldrig glömma de gånger du haft som roligast. Dessa tre gånger var jag sjukt glad för jag var med personer som jag tycker om. Människorna runt omkring gör tillvaron så mycket bättre och spelar liksom ingen roll om du befinner dig framför en jävla Jim Carrey film och personen bredvid garvar som fan, men du fattar ingenting eller om du är så packad på t.ex. en midsommarafton och gör bort dig totalt genom att inte få ur dig ett enkelt ord som typ rund. Så länge du har minnen med personer som du tycker om så är det jävligt svårt att inte ha ett leende på läpparna!
Glöm inte det!

Love
-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback