Fredag hela veckan

Jag hade bästa kvällen igår med mina underbara tjejer från Fenestra! En massa minnen och nyheter diskuterades och jag är såå himla trött idag, men det blir troligtvis utgång trots det. Förhoppningsvis följer Elin, Iris, Anne och Kicki med och vi drar antagligen till stars!

Gårdagens kväll var fylld med god mat och dryck och vi snackade om allt möjligt! Flickorna begav sig hem vid tre och jag lade mig fyra, somnade lagom tills klockan var halv fem. Vaknade sju och gick upp och duschade. Sedan la jag mig och somnade om till klockan var halv elva. Nu väntar jag på att Kicki kommer till mig så ska vi laga lite middag och smått sen:) Inbjudan till  min o Annes fest kommer ut idag också, woohoo! Längtar otroligt mycket<3

Hoppas på en lika lyckad lördagskväll som fredagskväll!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback