Frestande november

Jaa, som alltid sista dagen på lovet, sitter jag och undrar var fan dagarna har tagit vägen! Jag som skulle gjort så himla mycket med skolan och allt har inte fått gjort ett piss! Haft sovmorgon två gånger denna veckan, om man räknar med att klockan 10 är sovmorgon... Jag hatar verkligen när tiden går så fort, men vad ska man göra? Nu är det november och den bästa månaden ever... Viktiga datum att komma ihåg, eller som jag absolut inte någonsin kommer att glömma;
6/11 Tjejmiddag<3
7/11 Öh jaa, in my dreams så blire fest
10/11 Jag ska laga middag till mina morföräldrar
13/11 Middag för att fira moi, mami o morfar
25/11 Förberedelser inför 26e
26/11 JAG OCH ANNE ÄR 18 OCH SKA FESTA PÅ STICKY, FÖLJ MED!
27/11 Recover och utgång
28/11 Utgång och antagligen minifest.. Planering inför riktiga röjet, som antagligen blir 12/12

Party för hela slanten, det bara måste locka ALLA, eller?

xoxo
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback