Glader

Jag är hur trött som helst, men vilken morgon jag har haft! Jag gick in på FB och vi se alla sköna och snygga människor som tackat jaa till festen och det är så jääävla bra! Nu när jag bara bli så här lycklig av att veta vilka som är bjudna kanske ni kan ana hur jäkla braa allt kommer vara på själva dagen... There's no words!

Igår hade jag körlektion i två timmar och det gick grymt bra! Några saker jag ska kolla lite extra på bara... Fick dock reda på att enda riskettan som de hade på körskolan är den 3e december, men då är jag i London så det blev inte så bra. körkortet får alltså vänta till januari typ. Men palla innan jul ändå...

Nu ska jag snart tralla iväg till skolan och ha tre lektioner och sedan slutar jag! So long f*ckers ;)

Puss
-Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback