I'm gonna have to move on

Japp, nu är denna vecka redan slut och jag är inte särkilt pepp på någonting egentligen... Ikväll kommer flickorna från Fenestra till mig så ska vi laga middag och dricka vin! Det ska bli jättemysigt.
Först tänkte jag på att gå ut på lördag, men det blir nog inte så eftersom att jag fick en otroligt dålig nyhet imorse så det är inget kul att gå ut då ändå... Kanske nästa helg istället. Tanken var ju lördag eftersom det är en massa ståhej på stars n bars med en massa skönt folk, men som sagt så får jag hoppa det.

Inatt hade jag värsta mardrömmarna, fattar inte vad det är med mig och vampyrer men mardrömmar blir väl resultatet på att titta för mycket på True Blood och Twilight. Sen har jag kommit fram till att jag känner att jag inte gjort tillräckligt för att få den dära killen, som jag hela tiden pratar om, haha och nu orkar jag inte vänta på rätt tillfällen att höra av mig på så; I'm gonna have to move on. Så enkelt äre!

Min nya lördagsplan är att mina bästa flickor får komma hem till mig så har vi spa-kväll, med en massa god dricka, romantiska filmer så får jag gråta av mig lite och gå vidare sen:) Skämtåsido, men tanken är den samma. Det var längesen vi hade en såna hära planerad myskväll såre blir nog uppskattat!

Alla får ni ha en trevlig fredag

xoxo
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback