'La vida loca' goes 'A princess diary'

Åh, vad jag älskar min nya design! Den är så jag med allt det rosa. Nu är det inte la vida loca utan snarare a princess diary, men min mitt liv är fan lite farligt så namnet består.

Imorse på nyheterna fick jag reda på att Torslandaskolan brunnit ner och fortfarande brinner. Visserligen behövdes den förnyas lite, men slår vad om att det är några skitungar här utifrån som inte har bättre saker för sig än att tända på bilar/skolor. Blir så jävla förbannad på sånt. Hoppas man får tag i dom så de kan lära sig en läxa.

Som ni förstår har jag redan tröttnat på plugget, men har faktiskt läst igenom svenska häftet inför NP nästa vecka, så något bra har jag gjort. Snart ska jag åka till träningen, blir spinning/core. Innan dess blir det att läsa historia och efter träning psykologi.

-Princess Bella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback