New moon

Idag stannade jag hemma. Planerar att bli riktigt frisk. Christina ringde mig förut och sa att hon hämtat ut biobiljetterna till New moon, undrar om min födelsedag kan bli bättre! Vi pratade även om presenten vi jobbar på till Anne och att vi har bestämt oss för att ge den till henne 12e! Men det är ju förstås bara halva min present för den andra halvan kommer innan dess.

Jag känner att det tär på mig att inte känna mig 100. Har psykologi-prov imorgon, och det är ett ämne jag verkligen älskar men jag känner mig liksom inte så bra att jag kan skriva ett fullständigt prov imorgn på 4timmar. Funderar på att fråga min kära lärare om jag kan göra det en annan dag i nästa vecka. Bättre att göra det då och verkligen kunna koncentrera mig känner jag.

Nu snart, ska jag tvingas åka till körskolan för att ha lektion i en timma. Mindre landsväg ska det övas på idag. Sen blire hem och läsa igenom min sammanfattning och börja på New moon-boken för andra gången. Måste ha allt färskt inför bion nästa vecka. Läste ut första Twilight imorse så jag hinner nog med andra innan dess.

Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback