Nyklippt

Jag har klippt mig idag. Det blev jättebra, inte så kort som planerat men kortare än innan! Jag älskar att jag kan vara spontan ibland. Det händer liksom inte ofta, men när det väl är något så händer det rätt oväntade saker. Sist gick jag ju från blond till brunett.

Festen känns jättenära nu, fast ändå långt bort. Jag har fått jättemånga frågor om vad jag önskar mig, men vet ärligt talat inte... Det får bli att skriva en liten önskelista!

Nu ska jag in i duschen, sen läsa psykologi i en timma, förstå mig på vad en krönika är för något inför svenska B NP på onsdag och sedan blir det the vampires diary eller Twilight. Känner mig lite sjuk så måste nog lägga mig rätt så tidigt. Min lilla söta Christina ringde förut och hade varit hos läkaren och fått penicilin. Hon har tydligen lungnflammation. Krya på dig, honey<3

xoxo
-B 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback