Raggningstrategier att GLÖMMA

Livet är rätt platt just nu egentligen. Precis som om det är lugnet före stormen... Slår dock vad om att det kommer bli en rätt så rejäl ändring av stämningen på min blogg i slutet av månaden!

Btw, Har ni sett baksidan på gymnasiekalendern eller? Reklamen för sprite om att "teenagers think about sex every 15 second" Asså för att inte ljuga så äre ändå rätt så sant. Inte riktigt var 15 sekund kanske men rätt så ofta iaf. Vi var ett par stycken som satt och diskutera just detta och egentligen äre inte så himla konstigt att det stämmer ändå... Alla tidningar med unga som målgrupp har minst en artikel som handlar om sex eller relationer osv. Helt rätt enligt mig! Dock äre rätt så fåniga saker som tidningar för killar skriver om tjejer och vice versa.

Vek mig dubbelt när jag läste denna "raggningsstrategi" i en herrtidning; "Be att få kolla på en tjejs hand. När hon räcker den till dig snurrar du henne ett varv och samtidigt snor du hennes stol som hon satt på. Har du spelat dina kort rätt så säger hon inte till dig att flytta, utan fortsätter stå och det ser ut som du blir uppraggad. Sen är det bara att dra till sig henne och sätta henne i knät"

Om någon hade kört denna för mig äre samma sak som när en stockholmare på 25år flörtar med en chalmerist på 20år, som sedan frågar vilken skola stockholmaren går på och han svarar "KTH" då vänder hon sig självklart om och går därifrån. Med andra ord de som kör denna strategi kan stanna hemma lika gärna eftersom chansen för att få ett ragg med sig hem är lika stor som att ett ragg står och knackar på ytterdörren. Haha

Nu kommer Kicki snart och vi ska smida planer och plugga lite biologi!

Massor med kärlek,
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback