Tankar som flyger...

Mina tankar flyger iväg och egentligen vet jag nog inte riktigt vad jag gör, men kategorin GG är uppe nu och där hade jag tänkt att skvallra lite då och då. Vissa saker är mer viktiga än andra och andra är helt värdelösa, i slut ändan får man välja och vraka hur man vill är der tänkt... Nu ska jag snart lägga mig faktiskt, min telefon är avstängd hela helgen för jag ska plugga och träna och plugga igen! Så jävla tråkigt, men känner verkligen att jag behöver det...

Jag tror jag dessutom vet vad jag ska söka för program; ekonomiprogrammet med inriktning spanska på Handels( nu dör Anne Lee ) och globala studier på GU, funderar på internationell kommunikation på KTH också men då dör nog Anne Lee två gånger så får chilla lite påre... Orkar faktiskt inte tänka så mycket på framtiden, för jag får ångest. Känner inte ni någon ångest över vad som ska hända innan ni är typ 25? Haha, kanske bara är jag, men så äre för mig just nu så jag ska sova nu och inte tänka mer för ikväll!

Kanske uppdaterar lite imorgon, annars är jag back in business på måndag.

Sweet dreams<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback