Vad jag vill ha är stor, stark och snygg ;)

Min dag har varit jättebra. Började med att ta en lååång dusch imorse och äta en stooor nyttig frukost. Sedan vare skola och hade jätteintressanta lektioner; PsA, BiA, HiA och PA sen på rasterna planerade jag och Anne festen och Kicki och Anne och jag skvallrade om helgen! Love that talks<3

Efter skolan körde jag lite och det börjar kännas riktigt bra nu.. Tesselitess ringde mig sen och gjorde mig på ännu bättre humör, bara för hon själv har löst allt som går att lösa. Det är en flicka som äntligen vet vad hon vill. Och nu vet jag också vad jag vill. Och jag ska ha det så är det bara! Han är stor och stark och snygg, precis vad jag behöver nu:) Haha

Jag skulle vilja säga att jag skämtar lite, men jag gör inte det... Det är nog med veleriet, jag kan ju inte ångra allt jag inte gjorde. Så nu äre på tiden att jag kanske börja ångra saker jag gjort istället, så har jag inte gått miste om något eller någon iaf, eller vad säger du A.A.S.?

Sen bare av till träningen och där träffade jag Olivia, som är en gammal vän till mig och det var riktigt roligt faktiskt. Känner att det är lite synd att man tappar kontakten så dära ibland, men sånt är livet. Vi pratade en stund iaf och allt verkar ju vara bra med henne. Sen såg jag dessutom några som jag inte tycker så mycket om så jag hoppade snacket idag, men får vara lite extra trevlig nästa gång.

Alexpalex ringde mig igår och där har vi en pojk som alltid får mig på bra humör, saknar honom<3

Nu ska jag lägga mig så ni får alla sova gott,
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback