Vuxenpoäng!

Idag vaknade jag glad igen. Haha, måste vara för att resten av året bara kommer vara så jävla braaa. Jag mår bättre nu, men är dock inte riktigt frisk. Däremot tillräckligt för att byta om till riktiga kläder och inte gå runt osminkad i pyjamas. Härligt, att inte ha den där oroligt jobbiga huvudvärken.

Ska iväg till farmor över en fika om en stund, tur att hon är gammal och har tagit vaccinet mot svinis, så om det är det jag har haft så blir hon inte smittad iaf!

Måste berätta världens roligaste grej, eller jag tycker iaf att det är rätt så kul. Jag har gått runt sen nio och frågat en massa vuxna frågor till mamma och pappa, typ om banken, aktier, fonder, obligationer och haha testamente. Inte för att jag planerar att dö snart, men jag frågade nog mest för att få vuxenpoäng nu när jag snart är 18. Men det verkar inte mina föräldrar nappa såklart utan de fattar att jag med mina försök till vuxenpoäng fortfarande är ute efter att de ska tycka det är okej att jag och anne lee inte riktigt har ett planerat boende den första natten i England! Fan, tänkte jag när de kom på det. Vi får helt enkelt försöka lösa natten på något sätt så vi får kommit iväg utan att jag kommer hem till sura miner.

Jag har väl sagt att vi har bokade biljetter till New moon nu till torsdag också va? haha, jag är överlyckligt och dundersäker på att de kommer bli min bästa födelsedag ever<3

Ta hand om er!

xoxo
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback