Bella is certainly living la vida loca med sina drömmar

Jag kan bara inte tro det är sant! Tre nätter i rad har jag drömt om värsta snygga killarna som ligger bredvid mig i min säng, men när jag vaknar så är det tomt... Hahaha, det roliga är att de har varit olika varje natt! Seriöst börjar tro jag är ett porrfreak eller något visserligen är det inte så allvarliga drömmar, men hallå?

Jag och A bokade resa till Playa de las Americas igår, men den blir nog till att avboka efter ett samtal med banken! Ouch, vad ont det kommer göra att vakna upp den 30 november och gå till skolan istället för att ligga på stranden lite lagom bakis! Nu blir det nog istället långhelg till London eller Barcelona, vilket inte är solsemster direkt men shopping är ungefär lika värt.

Back to reality så sitter jag hemma och försöker skriva på min bio. uppsats samtidigt som jag blir galen på att välja bolag att åka som au pair till USA. Nu längtar jag inte direkt till dagen efter studenten för vad fan gör jag då?

-Nothing, but the best is good enough
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback