Dinner in Partille

Jag har rättat högskoleprovet och fick förvånansvärt bra resultat, med vårens resultat räknat låg jag på 1.1 vilket jag är nöjd med! Självklart kommer jag att göra om det till våren och hoppas då ligga på minst 1.4 !

Igår vare middag hos Christina i Partille. Urgod mat och trevliga människor! Blev riktigt seriösa diskussioner, vilket jag tycker är sjukt kul och jävligt vuxet, vilket jag inte är särskilt ofta. Dock blev kvällen alldeles för lång för min del eftersom att jag gick upp halv fem igår. Jag och Anne var i Mullsjö på besök i samband med PAt. Det var så himla intressant och verkligen värt resan och pengarna!

En sista rolig grej jag kan dela med mig av innan jag åker ut och övningskör med pappsen är;
När jag skulle gå över övergångstället från Drottningtorget till Centeralhuset så blev rött för bilarna och grönt för oss, så jag börjar ju gå såklart med min rosa iPod i högsta hugg och med hög volym (I got a feeling).. Den låten som var på gjorde mig sprallig och glad och får mig att tänka på alla underbara kvällar jag hade i maj, såklart så jag log extremt mycket där jag gick på övergångstället. Så hör jag en bil som gasar, så jag vänder mig om mot bilen. Då tutar föraren och både han själv och passangeraren blinkar och vinkar och skrattar åt mig... Jag log tillbaka såklart och skakar på huvudet. När jag kommit över gatan och börjat gå mot 25ans hållplats hör jag hur någon ropar och när jag ser mig omkring så äre passageraren i den tutande bilen som sträckt ut huvudet och tittar efter mig på trottoaren. Att jag inte höll på och dö! Orka såna människor som håller på så, men lite roligt vare iaf :D

Ikväll blire att lägga sig tidigt i sängen med en film och en kopp te - mys

Hoppas ni har ett mysigt lov<3

Ciao Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback