Snygga försäljare på Telenor?!

Varför jobbar det så jävla snygga killar på telenor i femman? Asså, jag går förbi där nästan varje eftermiddag och varje gång jobbar det olika killar och alla har ta mig sjutton varit skitsnygga! Det är unga dessutom, säkert inte äldre än 25. Så jag ska definitivt handla min nästa telefon i den affären. Dessutom ska jag inte bara jag få mitt nya nummer efter att jag gått ur affären, hahaha.

Jag har alltid fullt upp under helgen, men har nästan aldrig några fasta planer. Utan bara planer. Det som är så jävla tråkigt är att mina planer denna helg är att plugga fysik, matte och historia. Det är tur att förra fredagen blev lyckad så jag kan leva på det resten av veckan. Tjejmiddag imorgon blire iaf och då ska vi äta, drick och skvallra gott. Precis som vanligt! Lördag morgon blir det att gå upp tidigt åka iväg och träna cirkel och powerwalk, sen plugga historia i någon timma. In till stan och fika med NÅGON. Kvällen blir lugn och fin som det ser ut nu. Men det är lugnt jag laddar batterierna och är tillbaka till nästa helg!

Nu håller jag på att mysa till mitt rum med några doftljus och smider överraskninggrejer till A. Hahaha, och presenter till hennes födelsedag, vad det blir kan jag dock inte avslöja eftersom att hon förmodligen läser inlägget. En sak som är säker och det är att hon kommer uppskatta det, skämmas lite och skratta tills hon är 40 ;)

Mys tillre på torsdagskvällen nu!

xoxo Bella


Kommentarer
Postat av: "A2

2009-10-18 @ 13:35:41
Postat av: "A"

hahahaha, bra start..tror ja råka skicka ett medelande redan när ja råka trycka enter istället för "ta bort" XD hahah.. Hur som hellst så oroar du mig lite är med dha present :S försöker för gäves komma på va de är men de går inte så bra...men du kan ju få en liten vaning, ja kommer inte vara den enda som skrattar å vi kan skämmas tsm ;D vi får se hur allt löser sig, men ja hoppas å tror vi kommer fixa det somehow (: pussi

2009-10-18 @ 13:39:30
Postat av: Bella

Du är skön, haha! Jag är dålig på att hålla överraskningar hemliga, så du har halva inne om man säger så.. jag har redan avslöjat en del men inte allt såklart;) hihi,

2009-10-19 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback