Love is superb

Asså ni vet den där underbara magkänslan man får när man träffar en viss person, som man verkligen har blivit förälskad i, men sen vet man samtidigt och får höra flertalet gånger av de närmaste vännerna att den killen kan få en att må piss dåligt bara genom att inte höra av sig eller ha en massa konstigheter för sig under den tiden man inte är med honom. Varför kan man bara inte glömma den personen då? Haha, bara gå vidare och sluta älta allt hela tiden. Jag tror verkligen att tjejer har ett stort jävla problem med att hela tiden vilja tolka alla konstiga saker som killar har för sig, men nu är jag fasiken trött på det...

Sen har vi den andra situationen då man har en väldigt bra vän, som betyder sjukt mycket för en och som man pratar med om allt! En kille som verkligen får en att må bra och som är guld värd. Han är verkligen världens bästa kille och man fattar inte varför man inte skulle kunna bli kär i honom istället för den andra killen. Eller det kanske bara är för att vännen känner en tusen gånger bättre och därför också vet hur man funkar? Hahaha, jag har nyss sett en film när detta inträffar ni vet den dära "Maid of honor" fast då fattar ju båda att de egentligen passar bäst, men det är inte ofta det händer i verkligheten!

Just nu önskar jag iaf att det kanske kunde hända mig, då hade allt liksom blivit lite bättre. Eller så kanske allt kunde bli som i den dära andra filmen om en kille och en tjej som träffas och han är värsta bad boy och hon är en pappas flicka, shit har totalt glömt av vad den heter... Allt är rosa ni vet.. gammal film med bilrace och allt! HAHAHA menar förstås GREASE. Iaf jag är Olivia Newton John såklart och min bad boy är solklart Danny Zuko. Slutet gott, allting gott <3
Åh, jag har legat i min säng hela dagen och tittat på kärleksfilmer, då blir man sån här... Ska nog sätta på en skräck eller något innan mamsen kommer hem och jag ska hjälpa henne med en massa.

Dessutom borde jag nog berätta för er som inte redan vet; Jag, Bella har en tendens till att bli kär i alla killar som har typ skägg eller på något sätt ser ut som Channing Tatum (han dära heta utan hår<3) eller Robert Pattinson (han dära sjukt sexiga skådisen som spelar Edward Cullen i Twilight<3)... Jag gillar den förstnämnda bäst eftersom att varje gång jag träffar en kille och skiner upp som en sol över hur jävla snygg han var så är och kommer alltid Christinas och Anne Lees första fråga vara "Vad hade han för hårfärg då?"... Eftersom att jag inte tittar på sånt så blir allt mycket lättare genom att killen ifråga inte har hår eller helt enkelt är snaggad :D Eller så svarar jag helt enkelt såhär;
"Asså, han såg ut som RP" och då kommer svaret vara på ett ungefär "Aha, så du vet bara att han hade skägg då, Bella?"

Såå, är det seriöst bara jag som tänker så hära eller?
Ps. Lägg gärna en kommentar

-B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback