En värld fylld med konstiga människor

Åh, vad jag bara hatar allt just nu. Är inte klar med min uppsats för jag skrev om den! Jag är dum i huvudet.
Sara fyllde år igår, men var ju hos henne i fredags och det var jättemys. Vi åt god mat, drack gott vin och pratade massor! Jag har verkligen varit med om mycket det senaste och det har hon definitivt också varit. Igår var jag på au pair och vill åka nu nu nu! Jag fick jättemycker beröm för min engelska, men jag gjorde bort mig totalt på en fråga. Jag tyckte intervjuaren frågade vad jag skulle gjort om jag blev sjuk när jag var i USA så jag svarade att jag skulle lagt mig ner, druckit vatten och sagt till mina värdföräldrar att jag inte kände mig så bra. HAHA, egentligen var frågan vad jag skulle gjort om jag fick hemlängtan!

Sen åt jag middag med Anne och vi pratade sjukt mycket om hur året varit och vilka människor vi träffat. Världen är verkligen full med människor, som inte kan vara från jorden! Haha, det var den sjukaste middagen på länge!

Hoppas sååå på ett bättre 2010!

Imorgon är det måndag. Orkar inte.

- Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback