Friday, I'm in löv

Åh, härliga fredag! Från och med klockan 15.40 i eftermiddag har jag looov, så jävla sköönt. Ska troligtvis iväg ut på stan och träffa Alex eller så blire hemma kväll med några av mina flickor. På lördag, kan inte fatta detta men då ska jag ut (igen, om det blir något ikväll) och träffa en väldigt mysig person förhoppningsvis. På söndagförmiddag blire att chilla, sen hjälpa mamsen med lite jobb... Så får vi se om jag orkar och hinner åka till Partille och hälsa på K. Händere något kul för er elle?

En annan nyhet är att partajet jag och A ska ha antagligen blir framflyttat till 18/12 bara för den jäkla lokalansvarige inte litar på oss eller något. Han kan ta sig.

Jag ska snart pallra mig iväg till bussen för att ta mig till skolan.. Jag har bara två lektion och det är för jävla skönt! JIPPI!

Ha de gött, haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback