Fun fearless female

Nu har jag precis städat på mitt rum så sattes Whitney Houstons underbara låt I wanna dance with somebody på på Spotify, asså jag blir bara helt tagen av denna kvinna, som har en otrolig röst! Jag blir bara så glad när jag hör den låten... Vädret är riktigt höstigt idag så ska nog ta en liten lunchpromenix i skogen sen, haha! Ska försöka få gjort lite fysik och sy om en klänning innan dagen är över. Ska ju iväg och titta in en lokal som kan funka för festen. Den är dock rätt så dyr och fullbokad fram till 18dec, men det är bättre än inget... Hoppas bara den är värt priset. Efter det blir det till gymmet och alla snygga PTare. Jag har inte varit där på jättelänge så jag kan ju säga att minst två av dom kommer skratta åt mig och lägga en kommentar som "Japp, Bella då ses vi lagom till februari då" men det får jag ta!

Jag läser Cosmo slaviskt som säkert de flesta av er redan vet och jag är dödsförälskad i Twilight och True Blood och i månadens Cosmo har de en artikel för Fun Fearless Female, vilken är ingen mindre än Anna Paquin, som spelar Sookie Stackhouse i True Blood. Hon är liksom Whitney en otroligt framgångsrik kvinna. Jag är bara så avundsjuk på framgång just nu.

Om tio år ska jag också räknas till en av dem. Fun fearless female Isabella Kvarnström. HAHA, behöver nog en jäkla massa tur för att nå dit!
Men som ordspråket säger;

Det finns bara ett slags framgång; - att kunna leva på sitt eget sätt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback