Goodmorning beautiful

Jag har looov, men var tvungen att gå upp nu och plugga... Så himla irriterande. Jag måste börja repetera matte D och Fysik B eftersom att jag råkade få extreeemt dåligt resultat på de två senaste proven! Ska iaf sitta med matten till klockan är typ halv elva, sen ska jag äta lunch, in till stan och träffa Anne för vi ska förbereda allt med PAt inför imorgon. Vi ska nämligen ta tåget till Mullsjö då och besöka en tygfabrik! Det ska bli asball...

Det här lovet blir nog det jobbigaste ever för mig.. Har så jäkla mycket att göra med festen, londonresan, skolan, körkortet och födelsedagspresenter till alla som fyller år i november och de är en del kan jag säga!

Så vad jag gör nu är att jag kör nu, så får vi se hur länge jag orkar med matteskiten!

Carpe diem

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback