Happy sundays

Söndar är den värsta men också bästa dagen på hela veckan, speciellt denna söndag! Jag gick inte ut igår vilket betyder att jag mår finemang idag, ingen baksmälla. Jag vaknade fem i nio, fem minuter innan väckarklockan egentligen skulle ringt. Gick upp och klädde på mig träningskläder, lagom ut fem över nio tog jag en powerwalk och var hemma halv elva. Godgod frukost med äggröra, yoghurt, juice och te. Och här sitter jag nu i mysbyxoroch bestämmer mig för att träffa min lilla söta Johanna inne på ep vid fyra! Lär bli en hel del snack och massor med kaffe för mig.

Jag ska dock hinna göra lite matte innan dess och plugga lite teori. Inte så jävla roligt kanske, men det gör inget eftersom det inte är någon skola imorgon. Älskade studiedagar<3

Nu blir mitt o Annes party antagligen framflyttat till lördag 28/11 så boka inte in något då... Vår resa blir 2/12 - 6/12 till London, och vi kommer verkligen röja runt på stan och längtar så jag dör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback