Having a break down

Jag har hittat vääärldens vackraste, sexigaste, snyggaste och bästa skor!!! De är hur underbara som helst och jag skulle äga hela london om jag hade de på fötterna. Jag har inga pengar till skor egentligen speciellt inte ett par som kostan nästan 2000 kronor.. men jag tror allt de får bli dom iaf! Seriöst är de så sjukt heta att jag antagligen itne kommer klara mig utan dom...

Dagen har varit rätt så bra börjar 8.20 slutar 11.50, en sväng på stan med Anne då jag hittade mina älsklingar, nu är jag hemma och har panik för min plånbok är rätt så tom, jag har ingen bok att läsa i inför provet imorgon och jag orkar inte ha körlektion om några timmar... Men efter körlektion blire fika med K. som jag inte träffat på aslänge. Han har nämligen varit borta ett år, men vi ska försöka uppdatera varandra lite iaf. Sover hos Anne idag för jag orkar inte ta mig hem efter fikan antagligen så det blir perfekt!

En sak som slog mig precis är att högskoleprovet är på lördag, så jäkla hemskt och dessutom ska jag skriva på Torslandaskolan, mm vad jag kommer älska det! or not.

Take care
-Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback