Högskoleprovet, avklarat

Trodde jag skulle dö när jag gick upp i morse! Klockan ringde på kvart i sex för att gå upp duscha, äta och vakna innan det jäkla provet började. Väl där träffade jag Niklas, Sandras pojkvän och Hanna, en gammal klasskompis vilket vsr skönt för då kände jag mig inte lika ensam längre!

Dessutom ska jag tvinga Sandra att gå på en hockeymatch någon dag snart... Blir galen utan hockeypojkar, haha. Nä men det måste göras och jag hockey är den enda sporten jag kan tänka mig att titta på faktiskt, så det vore grymt kul att få se, det var så länge sen:D

Ivfs, så ska jag snart ta en powernap och göra mig iordning! Ikväll blire nog utgång om jag har något att säga till om!

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Johanna LIndauer Kjellström

Hej bella :D hur kändes provet? :D <33

2009-10-25 @ 18:29:27
Postat av: Johanna LIndauer Kjellström

Hej bella :D hur kändes provet? :D <33

2009-10-25 @ 18:29:52
Postat av: Bella

Haha, ja du... Det var ett rätt så lätt prov egentligen men tidspressen var asjobbig... Jag får skylla på den alldeles för heta vakten, som såg ut som Rob Pattinson med skägg och allt. Jag har en magkänsla som säger att han förmodligen är modell för GUD vad han var snygg:) Ska du göra HS-provet nästa år elle? <3

2009-10-26 @ 07:50:16
Postat av: johanna

haha naww:D jobbigt läge de blir där.:S nä de tror ja inte, har inte tänkt på de faktiskt:P haha

2009-10-26 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback