Hotmail-f*ckers

Fredag med sovmorgon och allt! Gick upp vid sju pigg och glad för att skriva klart en redovisning. Anne berättar för mig om två mail hon fått av mig, som jag inte skickat. Har suttit hela morgonen för att fixa nytt konto, byt lösenord på alla konton jag har och kontaktat hotmail. Palla idioter som tycker det är kul att skicka mail från andras konto.

Det dummaste är att jag tänkte plugga idrotten idag, eftersom att jag har provet idag. Men nu har jag inte fått gjort någonting, vilket suger och provet får alltså gå som det går. Hoppas inte det är allt för svårt, jag har ändå en viss förståelse över hur kroppen fungerar så jag får helt enkelt chansa på frågorna. Håller tummarna nu istället.

Hoppas på en lyckad och mysig fredagskväll. Hemresan blir dock inte senare än halv ett-bussen från stan!

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback