Jobbig tisdag

Idag var en sån jävla seg dag! Orkar inte med allt plugg. Slutade 12 men stannade kvar i skolan med Anne och pluggade en massa matte inför provet imorgon. Känner mig lagom pepp på det. Jag fick mig en chai på EP innan jag åkte vidare till körskolan för att ha teorilektion. Så pratade jag med Conny, min körlärare om hur många fler lektioner jag skulle behöva ta och han sa mellan 15-20 st!!!! Vilket jag har väldigt svårt att tro, så jag var hur förbannad som helst när pappa hämtade mig därifrån. Palla att ha typ 4  lektioner i veckan bara för att hinna med allt innan min födelsedag... Förhoppningvis löser det sig iaf!

Nu ska jag lägga mig och antagligen kolla ett avsnitt av GG, sen blire sova och upp vid kvart i sex, duscha, äta en bra och god frukost, åka till skolan och skriva matte prov. Hoppas fanimej att det går bra, jag kommer inte klara fler dåliga resultat.

Btw. fick jag min Cosmo-tidningen igår så lite glad är jag iaf, haha så tjejig jag kan vara.

Goodnight sweethearts<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback