Krävande vecka och fullbokad helg.

Fy fan har haft världens jobbigaste vecka! Har en biologi-uppsats och en svenska utredning till imorgon och i onsdags skrev jag mitt första prov där jag inte blir godkänd. Finns inte så mycket mer att säga, min vecka har varit sämst. Förutom att jag idag hade mysigt med middag och allt med Anne, Kicki och Natti <3 Mycket snack och lite mat. Jag smsade NÅGON och fick svar! Det är sjukt vad ett vanligt sms kan göra att hela jag spricker upp, men det är sant för jag gör verkligen det!

På lördag fyller min underbara barndomsvän Sara 18 år och det ska firas med mysig middag imorgon. Eftersom att hon bor på Tjörn så sover jag där och åker tidigt in på lördagen för att vara på Hotel Elite Plaza eller vad det hette för ett au pair möte, som jag läängtar! På kvällen blir det hem till Tess med alla flickorna från Torslanda. Söndag blir plugg och på kvällen tjejkväll med skvaller på Öckerö, fast Simon och Natti kommer antagligen vara med också.

Just det, haha en rolig händelse som alla kan skratta åt är att JAG hade körlektion med Conny idag och vi skulle backa mot vägg för att jag skulle lära mig hur stor bilen var... jag skulle krypköra mot väggen till dragkroken tog emot och sedan skulle jag bromsa och trycke ner kopplingen... HAHA men jag släppte kopplingen så bilen for rätt in i väggen! Men det gjorde ingenting eftersom att jag körde så långsamt, men ändå. Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag gick därifrån sen!

Ivfs, Ha en trevlig helg <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback