Lovely weekend

Hade en underbar kväll igår! Först en jättetrevlig middag hos Ellenpellen<3 sen utgång till parken, där det var sjuukt mycket folk... Jag  var utklädd till Mrs Adams med svart, tajt och lång klänning. Blodröda läppar och långt platt hår! Wohoo. Kvällen slutade med att jag var från England och en gammal gubbe från Norge stötte på mig. Jag var tack och lov hemma lagom till klockan var tre - Perfekt! Anne satte på en film och jag somnade...

Imorse blevre att mysa till det med massor med vatten och the Holiday, vilken är en helt fantastisk film. Jag är så avundsjuk på med alla med spännande liv! Hihi, hoppas på att nästa helg blir  livlig och minnesvärd! Vilket jag inte tvivlar på...

Nu ska jag, mamsen och Seb spela spel... Ibland äre rätt så skönt med såna hära lördagar!

Bye sweethearts
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback