Såndag

Fikade på vallgatan igår istället, asså jag tycker det är rätt så ute... Jävligt dyrt och that is it! Ingen vidare trevlig personal, trots att min stockholms dialekt inte lagt sig än. EP är såå mycket bättre, men tyvärr är inte jag den enda som tycker det för igår var det fullt!

Nu skulle jag precis boka flyget till London, men asså räcker det med handbagage verkligen? Visserligen ska vi inte vara borta så länge, men vem vet vad jag får med mig hem därifrån... Så nu hoppas jag på att Anne ringer mig snart så hon kan bestämma om jag ska checka in bagage eller ej. Ska ju faktiskt till Kina i vår och då vill jag ju ha massor med pengar att handla för!

Matte nästa, sen blir det att ut och önvningsköra med papi. Ska öva parkering, jag kommer antagligen faila stort på fickparkering men övning ger färdighet!

Innan matten behöver jag nog lite kaffe tror jag, annars somnar jag snart:P

Pousspouss alá Ms Gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback