Skitdag.

Idag har varit en skitdag. Matteprovet gick skit. Mitt seriösa samtal gick skit. Det är skitkallt ute och jag har frusit hela dagen. Skit. Det enda som varit bra är Annes lilla uppmuntrande tal och psykologin. Psykologin bara för att det går en snygg kille i den kursen!

Det blir absolut ingen utgång till helgen, om det inte genom ett under finns en massa pengar på mitt konto tills dess. På fredag blire iaf tjejmiddag, men ingen alkohol för mig och kvällen blir inte lång. Åh, vad allt bara kan ta sig. Längtar till lovet och det är inte så långt kvar tills dess!

Nu ska jag ut på en promenix och sen ska jag förbereda my english bookreview.

Missa inte Grey's ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback