Stars and falls

Mysigaste middagen igår<3 Sju underbara flickor som man kunde prata med. Höjdpunkten var när alla samlades runt datorn och jag skulle visa hunkens profilbild på FB. Oh god, vad jag tycker han är nice. Mycket har hänt under sommaren med den grabben! Ivfs vi fick supergod mat, tre rätters och kvällen avslutades med att pappsen kom och jag övningskörde hem tre små flickor! Om några månader så blire att jag körde hem dom istället för övnings framför - Längtar tills dess!

Fikade med C. förut och det pratades mycket. Vilket var skönt tycker jag! Om du nu läser detta så är jag ledsen för att jag är så trög ibland, men tror att de mesta löser sig med lite förståelse från bådas sida. Man kan ju inte alltid vara på toppen såklart, men tack för pratet iaf <3

Nu har jag beslutsångest över ikväll, ska jag ta det lugnt hemma eller ringa runt och kolla i fall att någon följer med ut till stars? Hade varit ball att kika in på åtminstone en sån dära electrokväll, men palla om allt blir fail!

Är såå avundsjuk på Bergi som ska till France imorgon, ta med mig i ditt hangbagage?!

Puss&smek i vuxenlek
Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback