The forbidden fruit tastes the sweetest

The forbidden fruit tastes the sweetest! Oh yes, det som är förbjudet är mest spännande... Eller också det man kunde få men inte vill ha, vill man helt plötsligt ha och då kan man inte få det. Jävla skit! Alla säger att jag kommer att glömma till slut, haha men seriöst mardrömmar tar kål på en. Fast det är för NÅGON som allt var en förlust, inte för mig.

Har varit i skolan idag och kände mig inte så bra.. Som vanligt nu för tiden, vilket säkert beror på stress. Jag fick i alla fall en cappuccino från EP vilket fick mig att må tusen gånger bättre, tills jag såg någon som bara inte påminner mig om personen som gjorde så jag kände mig oövervinnlig utan också värdelös. Oh yes, jag älskar måndagar! Haha, eller vad säger du Ag A.A.S ?

C. och A. har en stoor plan, att kidnappa mig någon stans 14-16 december och jag dör av nyfikenhet!! Längtar att spendera dessa tre dagarna med de bästa i hela världen <3

Nu blir det förberedelser inför biologi provet imorgon! -Wohoo

Njut av måndagen, veckan bästa dag, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säker på att du gillar kidnappning;D!

Jag längtar iaf:D



Bio känns så segt just nu.... borde börja men jag orkar inte just nu!

Jobbit att du inte känner dig så bra...är också sjukt trött idag! Du får berätta om dieten senare också...

har tyvärr ingen bil idag tror jag, men snart kommer jag och snor din säng!

puss <3

2009-10-05 @ 17:19:52
Postat av: Bella

Du är så söt<3 Oh yes I will tell you about it:)

Haha, du kommer aldrig vilja åka hem när du legat i min säng, haha det kommer INGEN annan göra heller, vilket är till min fördel;D



Puss

2009-10-05 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback