Var har veckan tagit vägen?

Veckan har gått så himla fort, fattar inte var den tagit vägen. Härligt är det, eftersom vi har lov veckan efter denna! Hoppas verkligen det blir åtminstone ett halloween partaj att gå på, annars får jag väl ordna något mindre själv!

Jag har börjat kolla True blood nu också, trodde aldrig jag skulle gilla den serien men den är faktiskt helt okej. Jag är så sjukt lättskrämd bara så jag kan knappt somna på kvällen sen, haha. Fast måste ju säga det att Twilight är bättre vare gäller vampyrkaraktärerna, men det gör det samma.

Jag har historiaprov imorgon och kan ju avslöja att jag inte vare sig förberedd eller pepp, men det är ändå skönt att ha det gjort och sen bara sikta på lovet! Har ni några planer eller?

Tjotjimm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback