Bästa dagen!

Bästa dagen på länge har jag haft idag! Började på EP med underbara Sandra, som skvallrade med mig i en och en halv timma innan jag var tvungen att gå till skolan för att ha fysik. Sedan var jag bara så jävla modig och det är rätt så olikt mig! Har S att tacka för detta.
Efter engelskan så hade vi matte, som var så sjukt kul jag och A satt och skratta hela lektionen! Helt underbart! Det enda som fattades var C, som är på Irland... Du borde vara hemma nu!

I helgen är jag helt inställd på utgång efter hårt pluggande på lördag och upp tidigt på söndag för att åka ner till Halmstad! - Wohoo!

Börjar dock bli sjuk så får lägga mig tidigt idag för att orkas dagen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback