Gulligull och pussgurkor

Jag är bara så avundsjuk! Jag vill också få en massa gullegullsms från min pussgurka! Helt seriöst, jag dör på att min vän, A sitter i klassrummet och får sms efter sms av en kille som hon knappast känner, men som jag älskar(!) Haha, eller iaf hans gulliga sms... Jag har faktiskt aldrig träffat honom på riktigt, men jag har en magkänsla som säger att det är en bra kille den där A, så great catch min ängel!

Jag har fantastiska planer till helgen, som börjar redan imorgon (?!), eller jag har iofs skola både imorgon och på fredag men ändå;
Imorgon så ska jag ha dejt med min A och hennes A!
På fredag ska jag ut i skogen för att inventera, sen ska jag lägga mig i sängen och sova, haha för att bli frisk
På lördag ska jag upp tidigt och powerwalka, för att senare äta blåbärshavregrynsgröt och sen träffa A och plugga fysik och kvällen avslutas förhoppningsvis med mys eller utgång
På söndag ska jag passa lilla plutten nere i Halmstad
Sen börjar min HELVETESVECKA!

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback