Hemma idag

Godmorgon
Nu sitter jag och har ångest inför veckan som kommer, har hur mycket som helst i skolan! Rymmer nog iväg till Tjörn till helgen!

I lördags kväll ringde A. mig och sitter i bilen med F. (som man hörde långa vägar)... De var på ett golfläger och i bilen sitter de med min gamla barndomsvän S. som jag inte sett och pratat med på flera månader. Att världen är så liten! Det bästa är att jag träffade A. på en buss för typ två år sedan och har självklart berättat detta för S. som sa det till A. HAHA, tydligen så hade jag berättat "fel" historia till S. och A. var bara tvungen att berätta den riktiga, asså så sjukt söt är han!

I vilket fall som helst var det sjukt roligt och jag dör varje gång jag märker att alla känner alla. Speciellt nu när jag sitter med gästlistan inför festen och ser att folk som jag känner från helt olika håll känner varandra! Det är sjukt. Längtar så himla mycket till festen så det är inte sant. Jag och A. har kommit på världens bästa tema som är såå jävla bra - Wohoo

So long
-B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback