Lördag hela veckan!

Jag bara älskar lördagkvällar när man inte gör någonting egentligen. Det var jag och A, monopol, te, SATC, Elle, Cosmo, Solo och en massa skvaller. Det är bara så jävla skönt att inte göra någonting emellanåt, speciellt när plånboken är rätt så tom. En annan sak vi diskuterade är vårt partaj i november, som kommer bli grymt men vi har lite problem med lokal nu helt plötsligt, så om någon har något förslag på relativt fräscha och stora lokaler i centrala Göteborg, som inte kostar för mycket så säg gärna till!

När jag kom hem igår så var jag verkligen sjukt trött och somnade direkt i min nya underbart breda säng och vaknade för en timma sen av att det luktade nybakat! Min lilla söta mamma hade bakat fullkornsfrallorna, som jag bara älskar! Så har ätit en riktig god frukost med juice och kaffe - mums!

Idag blir det snart en powerwalk med min iPod i högsta högg, ska plugga matte och ringa C för att se om hon lever eller inte.

Må väl!

-Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback