Barnsliga-Bella

Barnsliga-Bella borde jag nog kallas eftersom att jag bara inte klarar av vissa situationer som de gångerna när jag stöter på folk som jag bara inte orkar prata med så tittar jag bort lite diskret, sen så har vi de andra som jag verkligen vill prata med men som bara gör mig nervös så jag inte får fram ett ord... En sån såg jag idag och istället för att bara gå rakt fram och vara precis som jag brukar så går jag världens omväg för att undvika personen... Så sjukt irriterande och barnsligt! Hoppas jag växer ifrån detta, haha.

Fick precis ett samtal från en familj som jag brukade sitta barnvakt hos, som ville att jag skulle hjälpa en vän till familjen med att passa en två månaders gammal pojk under söndagen! Så himla gulligt verkligen, så jag ska antagligen åka med ner till Halmstad för att hålla ett öga på plutten... Barn gör mig så lycklig, bara älskar dom!

Funderar faktiskt på att under mitt sabbatsår åka till USA som au-pair en tid, hade varit en grym upplevelse. Innan dess måste jag i vilket fall som helst så måste jag ha körkort, vilket jag försöker förbereda mig för nu och plugga teori. Jag är lite död bara eftersom jag fan inte fattar varför jag ska veta riskerna med att köra med fram- resp. bakhjulsdriven bil?! Bil som bil!

En annan sak som jag bestämt är att fika med S. på torsdag, vi ska skvallra över frukost på EP och jag längtar. Var så himla längesen vi träffades!

Nu ska jag fortsätta med pluggeriet!

Arrivederci



Kommentarer
Postat av: Sandra

USA! Go for it girl! <3



Tack för idag! Det var mysigt och vi måste se till att göra det oftare! Bästa sättet att börja en dag på!

xoxo

2009-09-24 @ 10:15:30
URL: http://g0lly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback