We're not Romeo, we're not Juliet

Asså kan man vara mer velig, stressad och tråkig än jag är? Jag har inte varit ute på krogen på hur länge som helst, jag har bara varit hemma och sovit bort min huvudvärk och nu sitter jag och planerar för att hinna med allt med skolan idag och imorgon. Jag dööör, skulle verkligen behöva komma hemifrån nu nu nu!

Blir trots allt ingen utgång ikväll heller för jag hinner verkligen inte och jag vill vara pigg och kry imorgon när jag ska vara barnvakt. Hoppas på att få träffa A nere i Halmstad också och med lite tur kanske han är kvar till dess att jag är nere.

Något skönt är att C kommer förbi när hon landat och jag ser verkligen framemot att höra allt mumsigt skvaller. Jag hoppas en hon hittade något snyggt därborta på Irland.

Btw, Något jag tänkt på en del är det där med att killen alltid ska ta första steget med allt och jag har kommit framtill att majoriteten av alla killar är töntar och blyga så man om man vill ha något får man fan ta stegen själv, hahaha! Har jag inte rätt eller?

- We're not Romeo, we're not Juliet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback