Feel the rythm

Nu sitter jag i Annes lägenhet och pluggar fysik, som bara är så jävla kul! Fundera på att gå ut och springa lite senare, men jag har sådan sjuk träningsvärk sen igår! Imorse var jag på min körskola och hade testkörning fick fem pytte anmärkning och körläraren trodde jag behövde 5-8 lektioner till, men synd att jag redan bokat proven! Fan om jag inte klarar det! Blir lite orolig ändå för det är så sjukt många runt omkring som inte klarar uppkörningen första gången och de flesta är killar. Jag fattar ingenting, de ska ju vara bra på att köra bil eller?

Sen måste jag bara säga att livet leker, trots att det kanske inte gör det egentligen. Fast de börjar bli bättre och gå mot ljusare tider. Bal, student och en massa skivor. I feel the rythm!

Btw, vågar jag ha skor med nitar på på balen? Känns så sjukt "rockigt" och om alla är värsta baliga kommer jag se ut som en kissmedlem och alla andra sm kronprinsessan Victoria. Det vore ju pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback