Jag har träffat en ny... not

Long time no see! Gossip har legat i lä nu den senare tiden, jag, som egentligen borde heta skvallertanten eller något liknande har nästan inget gossip. Förutom en sak, som jag tänkt på en del. Jag kollade på ett avsnitt O.C. igår när Zach, Summer's ex kommer hem från Italien och ljuger om att han har träffat en snygg tjej och helt kommit över Summer.

Asså, det där händer i verkligheten! Eller asså jag gör så, haha. Kan ju bjuda på en liten rolig historia... 

Det var en tjej som träffade en kille för ett år sedan, som hon verkligen gillade. Så träffade hon killens vän, som bor rätt nära henne och som hon tidigare umgicks med, i vilket fall som helst var detta för drygt ett halv år sen. Vännen frågade henne hur det går med kärleken. Men hon hade ju inte någon så direkt eller hon träffade en kille  fast egentligen bara för att kommer över han den första. Men hon snackade på om att de var tillsammans o så, men de hade egentligen precis träffats. Hon visste ju att vännen skulle berätta detta till killen som hon gillar/-de så va fan, hon kunde ju inte låta honom veta att hon fortfarande hade känslor för honom ett halv år senare liksom.Tänk om de skulle ses och han är helkonstig bara för att hon fortfarande är kär i honom, det hade ju blivit så jävla awkward! 

Kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback