Långledigt!

Nu har jag långledigt och min underbara tvilling är inte hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eller jo jag har fullt upp, men ingen jag kan ringa på kvällen när allt hänt och tjöta hål i huvudet på för det kostar alldeles för mycket... Planen är att jag i helgen ska övningsköra jättemycket för på torsdag har jag testkörning på bilskola, plugga teori, fysik och matte, skriva lite på religionen och hinna andas lite också. Ikväll blir det att hämta mina balskor, som förhoppningsvis är lika snygga i verkligheten som på bild och eventuellt en sväng in till staden för att träffa världens mest underbara vän Nathanel<3 Om inte detta hände ska jag väl drunkna i O.C avsnitt...

Det blir nog skönt vilket som!

Puss out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback